Плавні ракетоподібні форми, хромовані елементи і просто вся космічна тематика викликає враження пов'язані, в першу чергу, з епохою рок-н-ролу. Тепер до такого стилю часто повертаються і люблять це називати "ретро". Так можна назвати і творіння, яке я представляю.
Багато хто конструює різноманітні гітарні ефекти у вигляді педалі і часто стикаються з проблемою виготовлення екрануючого корпусу для свого пристрою. Для цієї мети можна використовувати все, що має відповідні розміри і форму. А якщо підійти до пошуку і виготовлення з творчим мисленням, то конструкція отримає ще й художню цінність. Створення моєї педалі вийшло у зворотньому порядку.
Стара зламана праска незрозуміло звідки потрапила мені до рук і відразу наштовхнула на думку, що з неї можна зробити гітарну педаль.
Відтворення ідеї відбулось без особливих фінансових затрат, а конструкція формувалась в процесі роботи. Від самої праски залишилась тільки верхня кришка, яка використовується як екран. Спочатку планувалося залишити і масивну нижню підошву (для повного екранування), але для зменшення ваги зробив її з ДСП.
Підошва з ДСП вирізана лобзиком, ретельно відшліфована і покрита білою фарбою.
Полірований метал такої форми виглядає достатньо стилізовано під "fifties", потрібно було тільки підкреслити стиль. Для цього були виготовлені білі пластикові накладки, які необхідні були ще й для того, щоб сховати зайві отвори в металевому корпусі. В якости ковпачків перемикачів та ручок змінних резисторів використані старі алюмінієві конденсатори, попередньо відполіровані пастою "ГОИ", як і вся кришка праски.
В якості функціональності пристрою, була обрана схема treble booster, а точніше Dallas-Arbiter RangeMaster. Також доданий спотворюючий каскад зі схеми ToneBender 3-Knob. Обидва каскади працюють на старих германієвих транзисторах МП41А.
Двома перемикачами можна вибирати режим чистого требл буста, зі спотворенням або байпас. Пристрій має невелику кількість деталей, тому я розмістив їх на готовій платі від флюоресцентної лампочки.
Вся конструкція скручується двома болтами з гайками, а стоїть педаль на п'яти пластмасових ніжках.
Що стосується спотвореного звуку, то вийшло щось між фазз і овердрайвом. Можна використовувати в певних партіях, де потрібен звук такого характеру. Ефективно працює один датчик біля бріджу.
Кілька семплів, з наростаючим рівнем спотворень, записані в лінію:
Немає коментарів:
Дописати коментар